۱۳۸۹ بهمن ۹, شنبه

اس ام اس عاشقانه 5 پیامک عاشقانه اس ام اس های عاشقانه

اس ام اس عاشقانه 5 پیامک عاشقانه اس ام اس های عاشقانه

من اگر اشک به دادم نرسد میمیرم ،

زیر این سقف کبود ، زیر این سلطه ی سنگین سکوت ،

 اگر از یاد تو یادی نکنم ، تک و تنها به خدا میمیرم .

 




باز باران بی ترانه گریه های بی بهانه میخورد

 بر سقف قلبم ، باورت شاید نباشد خسته است این قلب تنگم .



 
کوچک که بودیم چه دلهای بزرگی داشتیم ،

 اکنون که بزرگ شده ایم چه دلتنگیم ،

کاش همان کودکی بودیم که حرفهایش

را از نگاهش می توان خواند ،

اما اکنون اگر فریاد هم بزنیم کسی نمی فهمد

و دل خوش کرده ایم که سکوت کرده ایم ،

 سکوت پر بهتر از فریاد تو خالیست !



 

خدایا ، ای مهربانترین مهربانان ، کسی به شوق تو می خواهد پرواز کندتو پر و بالش باش ،

کسی به شوق تو می روید تو آبش باش ، کسی از سوزش دل با تو سخن می گوید تو زبانش

باش ، کسی تو را صدا می کند تو ندایش باش ، کسی تو را عشق می ورزد تو معشوقش باش




تو میگی بدون من دنیا برات زندونه تنگه ، من میگم بگو عزیزم تو دروغاتم قشنگه .




 
ای خدایا از عشق امروزمان چیزی برای فردا بگذار ،

نگاهی ، یادی ، خاطره ای ، برای آن روز که فراموش خواهیم کرد

 که روزی چقدر عاشق بودیم .

 




یاران این زمانه مثل گل انارند ، از دور جلوه دارند اما وفا ندارند .

 


حال می خواهم زندگی ام را با رنگ سیاه بنویسم ،

با خط دل بنکارم و با کلام عشق آغاز کنم ،

 که شاید این بار در این جاده ی تاریک سیاه بتوانم تنها با نور عشق زندگی کنم .






بی تو در خلوت دل چشم به راهت دارم ،

 چه کنم دست خودم نیست که دوستت دارم .

 




یه گنج یه دوست همیشگی نیست ،

اما یه دوست یه گنج همیشگیست .



هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس جدید, اس ام اس عاشقانه ,اس ام اس های عاشقانه, جوک,جک,جوک جدید,جوکستان,جک,جک جدید,اس ام اس روز,اس ام اس سرکاری,