۱۳۸۹ بهمن ۹, شنبه

اس ام اس عاشقانه 2 sms عاشقانه

اس ام اس عاشقانه 2 sms عاشقانه

لالالالا بخواب دنیا خسیسه ، واسه کمتر کسی خوب می نویسه ،
یکی لبهاش تو خوابم غرق خنده اس ، یک چشماش تو خوابم خیسه خیسه .



دو تا گل بگو که با (خ) شروع بشه ، زیاد فکر نکن ، خودم و خودت .
 



هنوز در به در کوچه های خاطره ام ، هنوز اسم تو مانده به گوشه حنجره ام ،
 هنوز مثل نخستین نگاه عاشق تو ، در انحصار غم عشق در محاصره ام .



دوستت دارم عزیزم خیلی خیلی خیلی ،

خیلی ها میگن اگه به معشوقت زیاد بگی دوستت دارم
اون زود تو را از یاد می بره و به کس دیگری عشق می ورزد ،
 ولی من به تو اطمینان دارم ، پس دوستت دارم .



 صداقت و مهربانیت را می ستایم ،
 صداقت را از کلامت و مهربانیت را از نگاهت .

هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس جدید, اس ام اس عاشقانه ,اس ام اس های عاشقانه, جوک,جک,جوک جدید,جوکستان,جک,جک جدید,اس ام اس روز,اس ام اس سرکاری,