۱۳۸۹ بهمن ۹, شنبه

اس ام اس عاشقانه 4 پیامک عاشقانه

اس ام اس عاشقانه 4 پیامک عاشقانه



امشب ای ناز ، چه دلتنگ نگاهت شده ام

 باز ای مونس جان چشم براهت شده ام

 برق چشمان تو امشب به سکوتم خندید

 چونکه دیوانه ی آن چهره ی ماهت شده ام .
 






دلم باغی پر از ریحان و گل بود

 به روی رود عشقت مثل پل بود

 نگاهم کردی و ویران شد این دل

مگر چشم تو از قوم مغول بود !
 





مرا به دست من بکش ،

بنام من گناه کن اگر من اشتباهتم ،

 همیشه اشتباه کن .




 
توی معبد چشات هرکی در زد باز نکن !

چون اونجا فقط زیارتگاه منه !


 



کاش میشد گل چشمان تو را میچیدم

و نما میدادم به اتاقم که پر از تنهاییست ،

 من به خود میگویم تو که آرامش

احساس غم آلود منی ، پیش من میمانی ؟

هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس جدید, اس ام اس عاشقانه ,اس ام اس های عاشقانه, جوک,جک,جوک جدید,جوکستان,جک,جک جدید,اس ام اس روز,اس ام اس سرکاری,