۱۳۸۹ بهمن ۹, شنبه

اس ام اس عاشقانه 1 اس ام اس روز ولنتاین

اس ام اس عاشقانه 1 اس ام اس روز ولنتاین

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .



 کاش می دانستی که چقدر دوستت دارم و مرا از این عذاب رها می کردی ،
 ای کاش تمام اینها را می دانستی ، کاش می دانستی ، ای کاش می دانستی .



اگر می دونستی چقدر دوستت دارم سکوت را فراموش می کردی
 و تمامی ذرات وجودت عشق را فریاد می کرد .



اگر می دونستی چقدر دوستت دارم چشمهایم را می شستی

 و اشکهایم را با دستان عاشقت به باد می دادی .


اگر می دونستی چقدر دوستت دارم نگاهت را تا ابد بر من می دوختی
 تا من بر سکوت نگاه تو رازهای یک عشق زمینی را
 با خود به عرش خداوند ببرم ، ای کاش می دانستی .

هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس جدید, اس ام اس عاشقانه ,اس ام اس های عاشقانه, جوک,جک,جوک جدید,جوکستان,جک,جک جدید,اس ام اس روز,اس ام اس سرکاری,